fruhall.blogg.se

Nytt år - Ny blogg!

Publicerad 2014-01-24 13:14:55 i Allmänt,

Äntligen blev det en blogg! En blogg där jag ska berätta, visa, och dela med mig av mitt liv.
Ett liv som är ganska kaotiskt, men väldigt underbart! Två små ljuvliga döttrar, en med korvben med tår som knäpper när hon blir arg och en med tankar som får visa män att häpna. Det kommer att handla om mitt hus, min man, mitt jobb som marknadsförare och hur det är att efter äventyr i världen, flera år i London och Göteborg flytta hem till mammas gata igen. Eller nästa i alla fall. Några kvarter bort. Det kommer att handla om det svåra och det lätta. Det kommer att handla om längtan efter vardagslyx och småstadsglamour. Det kommer att handla om hur varje ögonblick räknas och hur du är fru över ditt eget liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela